Tagit texten från en låt....(orkade inte ta hela)

jag är den jag är Om du inte vill vara min vän så säg det. jag mår bara dåligt när jag inte vet vad som har hänt...vad har jag gjort?
Jag känner mig rädd jag känner att du inte vill göra något åt saken
låt mig vara
låt mig vara
om du inte vill göra något åt saken så slipper du
men jag vill starta om men inte om det ska vara så här....
I am who I am
If you do not want to be my friend just tell it.
I just feel bad when I do not know what has happened ...
what have I done?
I feel scared I feel you do not want to do something about it
let me be
let me be
if you do not want to do something about it so you do not

but I want to start on but not if it will be like this ....

so let me be
so let me be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0