Tack Johanna !

Hej
nyss eller ganska nyss hem kommen från träningen ! :D Tack Johanna för att du bloggade till mig ! :) Men jag kommer vara ganska dålig uppdatering nu i veckan till på fredag ! :D för att nu så är en av mina kusiner och min moster är här nu och sen kommer 3 stycken österrikare hit och bor här nästan i en vecka ! :S men det blir skoj ! + att jag har 2 prov som jag MÅSTE plugga till ! :( Fattar inte varför man ska ha 2 prov precis innan examen men men...
nu blev detta ett långt inlägg men ha det gött ! :D

Kommentarer
Postat av: johannabergvall

förstår inte heller varför man ska ha två prov innan examen ? helt onödigt alltså ! ;)

2011-05-19 @ 21:18:58
URL: http://jjohannabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0