Bio !

Hej nu ska jag börja att blogga igen ! :) Men idag så på skolan var jag med mikkan ! Hade jätte trevligt ! :) Och vi bestämde att vi skulle på bio ! Så vi ska på bio ikväll ! Längtar vi ska se "Baksmällan II" Det ska bli trevligt ! och innan bion ska vi på Gottis :D mums..
Ibland fattar jag inte hur folk kan vara...dom puttas, slåss och mera allvarliga saker som man inte vill ska hända en. Men när det händer så jag känner man att om nån inte vill så försöker jag inte heller...

Jag brukar kolla på bloggar, och jag kan inte fatta hur man kan skriva massa konstiga saker på bloggen typ sånt man pratat om eller någon som kommenterar massa skit saker om hur man har gjort eller typ sånt man sagt man inte ska prata om... Men jag vet ej om det bara är jag som tänker på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0